Dienst na verkoop

Dienst na verkoop

DANKZIJ ONZE UITSTEKENDE SERVICE BLIJVEN JULLIE TROUWE KLANTEN

We zijn bijzonder trots dat we vele klanten al jarenlang mogen bedienen. Uit een tevredenheidsenquête is gebleken dat we al meer dan veertig jaar garant staan voor uitstekende service, zowel bij de levering en montage als bij nabestellingen of eventuele problemen achteraf.

Waarom kiezen onze klanten telkens weer voor Buro International?

Buro International is een familiebedrijf met meer dan veertig jaar ervaring. Juist doordat we een kleine KMO zijn, staan we dicht bij onze klant en kunnen we snel reageren op alle verzoeken. We zijn bekend om onze uitstekende service en professioneel advies, zowel voor als na elke verkoop.

We omringen ons steeds met gespecialiseerde mensen om jou als klant van dienst te zijn. Denk aan ons team ergonomie of onze projectteams. Zij maken het mogelijk om jou persoonlijk te begeleiden bij de inrichting van elk project op maat. Onze commerciële en logistieke verantwoordelijken staan je steeds met raad en daad bij. We beschikken over een eigen voorraad van meer dan 20.000 kubieke meter, eigen monteurs en een uiterst performante logistieke werking. Ten slotte zijn we trots op ons uitgebreide netwerk en onze expertise in kantoorconcepten van de toekomst.

Onderhoud en herstellingen van meubilair volgen we nauwgezet op.

Je kan steeds bij ons terecht om meubelen van onderhoud te voorzien of te herstellen, zelfs als ze niet meer onder garantie vallen. Indien nodig sturen we het meubel terug naar de fabrikant voor herstelling. We helpen je ook graag met het onderhoud van jouw stoel op twee manieren: algemeen nazicht van de werking van jouw stoel en vervanging (indien nodig) van enkele onderdelen, en/of dieptereiniging of behandeling met het product Reinasan, dat niet alleen vuil verwijdert maar ook bescherming biedt en jouw stoel makkelijker te onderhouden maakt.

Onze helpdesk staat steeds voor jou paraat.

Dankzij ons innovatief helpdesk ticketsysteem blijf je voortdurend op de hoogte van de afhandeling van jouw probleem. Het volstaat om ons een mailtje te sturen naar support@buro.odoo.com. Je krijgt onmiddellijk een ticket en langs deze weg blijf je voortdurend digitaal geïnformeerd over de opvolging van je probleem en alle genomen acties.